Polityka zwrotów

Naszym celem jest, aby wszyscy nasi klienci byli w 100% zadowoleni. Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od daty zamówienia, aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy.

Zwroty

Aby kwalifikować się do zwrotu, MioMat musi być w idealnym stanie, bez żadnych widocznych uszkodzeń, w oryginalnym opakowaniu i ze wszystkimi dołączonymi akcesoriami (sitko, pojemnik do mielenia, miarka, kabel zasilający, książka z przepisami).

Aby rozpocząć zwrot, należy skontaktować się z nami, podając numer zamówienia na adres [email protected] i nie zapomnij dołączyć wypełnionego formularza odstąpienia od umowy.

Nasze zasady obowiązują przez 14 dni od daty otrzymania MioMat.

Jeśli MioMat znajduje u Ciebie w domu dłużej niż 14 dni, niestety nie możemy zaoferować Ci zwrotu ani wymiany.

Zwroty pieniędzy

Po otrzymaniu zwrotu wyślemy wiadomość e-mail z informacją o otrzymaniu zwróconego towaru. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.

Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on zrealizowany, a środki zostaną automatycznie przesłane na Twoją kartę kredytową lub oryginalną metodę płatności.

Spóźnione zwroty lub brak zwrotów.

Może upłynąć trochę czasu, zanim Twój zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.

Jeśli nie otrzymasz swojego zwrotu w ciągu 2 tygodni, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected].

Wysyłka

Przy zwrocie towaru w ciągu 14 dni, należy wysłać go pocztą na adres:
InPost SIS03M Wróblewskiego 22, Siemianowice Śląskie, 41-106.

Prosimy o kontakt z nami PRZED wysłaniem do nas MioMat.

Użytkownik będzie odpowiedzialny za pokrycie kosztów wysyłki zwracanego produktu.

W zależności od miejsca zamieszkania, czas, w jakim wymieniony produkt dotrze do użytkownika może być różny.

Warto rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienia ubezpieczenia przesyłki.

Nie możemy zagwarantować, że otrzymamy zwracany produkt.

W przypadku reklamacji produktu prosimy o kontakt pod adresem [email protected]. Następnie wyślemy Ci odpowiedź z instrukcją zwrotu produktu.

Gwarancja

MioMat jest wykonany z najwyższej jakości materiałów, w tym z najwyższej jakości stali nierdzewnej 304. Dlatego oferujemy 2-letnią rozszerzoną gwarancję przy każdym zakupie MioMat.

MioMat wymaga odpowiedniej pielęgnacji, aby działał prawidłowo, dlatego też należy przestrzegać tych ważnych instrukcji.

Urządzenia, które były używane niezgodnie z tymi instrukcjami i wytycznymi, nie będą objęte gwarancją.

Instrukcja

MioMat sprzedawany w Polska wymaga napięcia 220 V. Należy upewnić się, że tak jest i w Twoim przypadku.

Aby zapobiec porażeniu prądem lub uszkodzeniu urządzenia, należy zadbać o to, aby nie zamoczyć podłączonego kabla lub pokrywy MioMat.

Nie należy używać urządzenia, jeśli wtyczka lub przewód są uszkodzone.

Nigdy nie należy uruchamiać urządzenia bez poziomu wody poniżej dozwolonego poziomu między 1100 a 1300 ml.

Podczas i po użyciu części urządzenia mogą się nagrzewać. Nie używaj go ponownie, dopóki nie ostygnie. Szacowany czas odczekania wynosi 20 minut.

Jeśli urządzenie jest używane przez dzieci lub w ich pobliżu, konieczny jest nadzór.

Odłącz przewód zasilający, gdy urządzenie wyemituje sygnał dźwiękowy kończący program. Należy również odłączyć przewód przed podniesieniem pokrywy oraz gdy urządzenie nie jest używane.

MioMat jest przeznaczony wyłącznie do użytku wewnątrz pomieszczeń. Nie należy używać go na zewnątrz.

Nie należy umieszczać urządzenia na lub w pobliżu gazowych lub elektrycznych płyt kuchennych, ani w piekarniku.

Należy zachować szczególną ostrożność podczas przenoszenia urządzenia, gdy jest wypełnione jedzeniem, wodą lub innymi gorącymi płynami.

Jeśli urządzenie jest uszkodzone, należy zaprzestać jego używania i skontaktować się z dystrybutorem.

MioMat jest przeznaczony wyłącznie do użytku domowego. Użycie komercyjne jest surowo zabronione.

Nie należy podnosić pokrywy podczas działania procesu. Spowoduje to anulowanie programu.

MioMat nie jest przeznaczony do użytku przez dzieci lub osoby o ograniczonych zdolnościach fizycznych, sensorycznych lub umysłowych, a także osoby, które nie mają doświadczenia lub przeszkolenia w zakresie jego użytkowania. W takich przypadkach konieczny jest nadzór i/lub przeszkolenie w zakresie instrukcji obsługi MioMat.

Prawidłowe czyszczenie – Po przygotowaniu potrawy należy natychmiast zdjąć pokrywę (górną pokrywę) i odstawić ją na bok. Pod bieżącą wodą można myć tylko wewnętrzne części ze stali nierdzewnej. Zewnętrzną część MioMat można czyścić tylko wilgotną ściereczką.

Mycie powinno być zawsze wykonywane ręcznie. Urządzenie NIE nadaje się do mycia w zmywarce.

Nigdy nie zanurzaj podstawy MioMat w wodzie ani nie zamaczaj jej, ponieważ w podstawie znajdują się złącza elektryczne.

W żadnym wypadku nie wolno zamoczyć panelu sterowania.

Do urządzenia nie należy wkładać obcych przedmiotów, wcześniej przetworzonej żywności ani żywności gotowanej. Nie należy również wprowadzać do urządzenia żywności innej niż rośliny strączkowe, orzechy, warzywa, owoce, ziarna, nasiona, woda ani innej żywności, która nie została wymieniona w niniejszej książce kucharskiej.

Umieszczanie ciał obcych niewymienionych w niniejszej książce kucharskiej może poważnie uszkodzić ostrze, silnik lub spirale grzejne urządzenia MioMat, a uszkodzenia te NIE będą objęte gwarancją.

Produkt jest objęty gwarancją na wadliwe części lub uszkodzenia fabryczne, a nie na uszkodzenia spowodowane wypadkami, niewłaściwym użytkowaniem, niewłaściwą obsługą, zaniedbaniem, nieautoryzowanym serwisem technicznym, użytkowaniem komercyjnym, naprawami wykonanymi przez osoby nieuprawnione do serwisowania urządzenia lub innymi problemami niezwiązanymi z wadliwymi częściami lub uszkodzeniami fabrycznymi.

Gwarancja jest ważna tylko dla pierwotnego nabywcy. Gwarancja nie może być przenoszona na inne osoby.

Przy zgłaszaniu urządzenia do gwarancji należy koniecznie przedstawić dowód zakupu.

Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia.

Jeśli MioMat wykazuje wady podczas normalnego użytkowania w gospodarstwie domowym, po otrzymaniu od użytkownika pisemnego powiadomienia o takich wadach w okresie gwarancji, według naszego uznania, naprawimy lub wymienimy MioMat, który okaże się wadliwy. Jednakże nie jesteśmy zobowiązani do naprawy lub wymiany, dopóki użytkownik nie dostarczy MioMat w ubezpieczonym opakowaniu pocztowym do centrum serwisowego, jak określono powyżej. Zastępczy MioMat może być nowy lub jak nowy.

Zastępczy MioMat może zawierać części powtórnie wyprodukowane lub odnowione, które są równoważne nowym pod względem wydajności lub mogły być poddane przypadkowemu użyciu.